Kundeservice

Mail oss

Ring oss

926 49 800

Man - Fre 10-16

Oakland Møbler

  • Om
    Oakland har Norges største utvalg av hagemøbler og et bredt utvalg av møbler og interiør. Vi forhandler et spekter av varer og tjenester gjennom 7 butikker og vår nettbutikk. Vi ønsker å gi deg som kunde valgmuligheter og mest kvalitet pr. krone. Merkevarene Oakland og Eikeland står for disse kvalitetene og er utelukkende designet i Norge med tanke på Skandinaviske kunder og Skandinavisk smak og miljø. Oakland produkter produseres utelukkende hos håndplukkede produsenter og håndverkere over hele verden, med eksepsjonelle kvaliteter innenfor sine fagområder.
    I tillegg tilbyr vi et bredt utvalg av kjente varemerker. Dette for å kunne tilby våre kunder det best tilgjengelige utvalget. Du kan kjøpe varene i vår utsøkte nettbutikk eller i en av våre fine butikker.
  • Kontakt oss.
    Oakland Norge AS :

    Tlf: 92 64 98 00
    E-post: kundeservice@oakland.no

    Alle våre butikker kan kontaktes via telefon eller epost.
    Her finner du din nærmeste butikk

    Eller prøv vår chat. Du finner den nederst på siden

Betaling, levering og returer

  • Generell informasjon
    Vi leverer raskt og presist med Norske transportløsninger. Status på ordrene dine kan følges på Min side.
    Du mottar en e-post med generell informasjon, transportbetingelser og sporing så fort varen er sendt fra vårt hovedlager.
    Store varer og flere kolli leveres til adressat under gitte betingelser, transportør vil ta kontakt for nærmere avtale i hvert enkelt tilfelle.
    Småvarer leveres med "MyPack" fra Postnord til nærmeste utleveringssted. Sporing og informasjon ihh. til rutiner og leveringsbestemmelser hos våre transportører.
  • Leveringstid
    Ved ordre inngåelse vil vi informere om leveringstiden på din ordre. På Min side Min Side vil du til enhver tid få oppdatert leveringsinformasjon om din ordre.
  • Retur og Angrerett
    Alle varer som er kjøpt på nettet har en lovbestemt rett til å angre kjøpet innen 14 arbeidsdager. Varer som blir spesialbestilt eller produsert spesielt til deg som kunde har ikke angrerett. Ved å påberope deg angreretten er du som kunde ansvarlig for kostnadene for frakten, returfrakten og retur risikoen. Du kan lese mer om angreretten og laste ned angrerettskjema ved å trykke her
  • Betaling
    Oakland.no samarbeider med Svea Finansom betalinger. Gjennom Svea godtar vi kort og Svea konto og delbetaling. Vi tilbyr også faktura med 30 dagers betalingsbetingelser.
  • Transportskade
    Sjekk alltid varen ved henting/ankomst. Transportskader må rapporteres direkte til transportøren innen 4 timer etter mottakelse av forsendelsen. Det er kundens ansvar å sjekke varen med mottagelse, og notere evt. mangler ved overtagelse av varen. Hvis ikke kan et krav om erstatning bli avslått hos transportøren.
    Vi anbefaler å åpne forsendelsen / emballasjen umiddelbart etter mottakelse for å sikre at innholdet ikke er skadet.
    Dersom varen har blitt skadet under transport, skal dette snarest mulig meldes til transportør. Det er viktig at kjøper gir fullstendig melding på eventuelle skader som har oppstått med informasjon om ordrenummer, sporingsnummer på pakken, bilder av skadene og beskrivelse av skaden som har oppstått.
    Viktig at også vi som selger også blir informert, slik at vi kan være behjelpelige. Informasjon om transportskaden sendes inn Her her.

Min bestilling

  • Er bestillingen min sendt?
    Du kan til enhver tid se status på ordren din på Min Side I tillegg så vil du vil få tilsendt sporingsinformasjon når varen er sendt fra oss. Her kan du følge varen til din oppgitte adresse.
  • Kan jeg følge bestillingen min?
    Ja. Du kan til enhver tid se status på ordren din på Min Side I tillegg så vil du vil få tilsendt sporingsinformasjon når varen er sendt fra oss. Her kan du følge varen til din oppgitte adresse.