Kundeservice

Mail oss

Ring oss

926 49 800

Man - Fre 10-16

Oakland Møbler

  • Om
    Oakland Møbler har Norges største utvalg av hagemøbler. Vi forhandler et bredt spekter av varer og tjenester gjennom 3 butikker og Norges største nettbutikk (oakland.no og hagemobler.no) i vårt marked. Vi ønsker å tilby det største utvalget med mest kvalitet pr. krone. Vårt eget varemerke, Oakland, står for disse kvalitetene og er utelukkende designet i Norge med tanke på Skandinaviske kunder og Skandinavisk smak og miljø. Oakland produkter produseres utelukkende hos håndplukkede produsenter og håndverkere over hele verden, med eksepsjonelle kvaliteter innenfor sine fagområder.
    Vi tilbyr et bredt utvalg av kjente varemerker i tillegg til våre egne. Dette for å kunne tilby våre kunder et så stort utvalg som mulig. Varene kan du kjøpe i våre butikker eller på internett.

  • Kontakt oss.
    Oakland Kristiansand:

    Tlf: 92 64 98 00
    E-post: kundeservice@oakland.no

    Oakland Vestby:

    Tlf: 64 87 74 00
    E-mail: post@classicmobler.no

    Oakland Fredrikstad:

    Tlf: 69 35 29 00
    E-mail: post@classicmobler.no

Betaling, levering og returer

  • Generell informasjon
    Vi leverer raskt og presist med Norske transportløsninger.
    Du mottar en e-post med generell informasjon, transportbetingelser og sporing så fort varen er sendt fra vårt hovedlager. All vesentlig informasjon vil følge i denne.
    Store varer og flere kolli leveres til adressat under gitte betingelser, transportør vil ta kontakt for nærmere avtale i hvert enkelt tilfelle.
    Småvarer leveres med "MyPack" fra Postnord til nærmeste utleveringssted. Sporing og informasjon ihh. til rutiner og leveringsbestemmelser hos våre transportører.
  • Leveringstid
    Vi vil normalt levere til din oppgitte adresse innen 14 dager. Det kan forekomme unntak og avvik knyttet til varens tilgang og tilgjengelighet.
  • Retur og Angrerett
    Kunden har ihh. til Norsk Kjøpslov 30 dagers returrett på alle varer kjøpt hos oss. Ved retur må varene tilbakeleveres/sendes uskadet og i original emballsje for kundens regning og risiko til opprinnelig salgssted.
  • Betaling
    Oakland.no samarbeider med Svea Finansom betalinger. Gjennom Svea godtar vi kort og Svea konto og delbetaling. Vi tilbyr også faktura med 30 dagers betalingsbetingelser.
  • Transportskade
    Dersom varen blir skadet under transport skal dette snarest mulig meldes til selger. Det er viktig at kjøper gir fullstendig melding på eventuelle skader som har oppstått med informasjon om ordrenummer, sporingsnummer på pakken, bilder av skadene og beskrivelse av skaden som har oppstått. Dette kan sendes inn gjennom vårt kontaktskjema.

    Dersom kjøper ser at emballasjen er skadet ved mottak, så skal kjøper melde dette direkte til den som leverer pakken og be om at skaden registreres i transportselskapets system.
    Transportskader må meldes tilbake til selger eller transportør innen 4 timer etter mottak. Hvis ikke kan et krav om erstatning bli avslått hos transportøren.

Min bestilling